zondag 1 september 2019

Locatie:
 Trefpunt

Jeugdkerk
Zondag 1 september beginnen we weer met de jeugdkerk. Na een rustperiode gaan we weer aan de slag. Volgende week mogen jullie ook weer naar school, een spannende tijd breekt weer aan. Voor sommige een nieuwe school of een nieuwe klas en het terugzien van je klasgenoten. En natuurlijk de paardenmarkt in het vooruitzicht. Maar eerst willen wij, de zondag daarvoor, weer bij elkaar komen. Eventjes een rustpunt voor deze drukke tijd waarin we even gezellig met elkaar samen kunnen zijn. Waar wij verhalen mogen vertellen uit de Bijbel. Deze zondag willen wij het hebben over ‘de beste plaats’. In het verhaal van vandaag zegt Jezus dat mensen op een feest niet uit zichzelf op de beste plaatsen moeten gaan zitten. Je kunt beter op een slechte plek gaan zitten, zodat degene die het feest geeft tegen je zegt dat je op een betere plek mag gaan zitten. Wij zorgen weer voor koffie, thee en limonade en natuurlijk voor allemaal een plaats genoeg!

Groetjes de leiding van de Jeugdkerk