De Goede Herder Kerkapp De Goede Herder Kerkapp

Er staat iets bijzonders te gebeuren!

We krijgen een mooi en modern hulpmiddel,

onze eigen 'De Goede Herder' kerkapp!

We gaan daarmee een grote stap zetten om meer met elkaar verbonden te zijn én het is iets voor álle leeftijden! Het zal een stuk gemakkelijker zijn om iedereen in de gemeente te bereiken. Woon je verder weg of juist dichtbij? Ben je jong of oud? Wil je een kaartje sturen of een klein berichtje naar een ander gemeentelid die wel een bemoediging kan gebruiken? Zoek je de laatste notulen of wil je weten wanneer je weer een vergadering hebt? Je vindt het allemaal terug in 'De Goede Herder' kerk-app!

Houd alvast 17 juni vanaf 19.00 uur vrij en kijk live mee via de website of Kerkdienstgemist.nl!

Op 17 juni gaan we live met onze eigen 'De Goede Herder' kerk-app! We krijgen dan een presentatie over wat er allemaal mogelijk is met de app. Er wordt o.a. uitgelegd hoe het werkt met collecteren. En we kunnen allemaal gelijk de app downloaden en gaan gebruiken. De voorbereidingen zijn in volle gang.

Kijk vanaf aanstaande zondag allemaal mee naar de kerkdienst!

De aankomende 3 kerkdiensten gaan wij meer uitleg geven aan de hand van filmpjes en voorbeelden over de mogelijkheden van onze 'De Goede Herder' kerk-app.