donderdag 1 april 2021

Locatie:
 kerkdienstgemist.nl of volgen op RTV

30 maart een Paasviering voor senioren
De Ouderenwerkgroep van de Protestantse gemeente van Rijnsburg heeft een prachtige, afwisselende Paasviering voor senioren gemaakt. Deze zal te zien zijn via kerkdienstgemist.nl op dinsdagochtend 30 maart vanaf 10 uur in de Grote Kerk en de Immanuëlkerk. Het thema is: De toegang is vrij! Er zullen mooie Paasliederen ten gehore gebracht worden om thuis uit volle borst bij mee te zingen. Ook zullen de predikanten en ouderenpastores van de gemeente van Rijnsburg geïnterviewd worden en zal er een overdenking gehouden worden door Rixt de Graaf rondom het thema van de viering. Gert van der Vijver, de Zandtovenaar zal voor ons het Paasverhaal uitbeelden. Al met al de moeite van het bekijken waard. Tevens zal deze viering op woensdag 31 maart en donderdag 1 april om 10 uur te zien zijn op RTV Katwijk. Komt dat zien, de toegang is vrij.