zondag 1 december 2019

Locatie:
 Trefpunt

Jeugdkerk
Zondag 1 december is er weer jeugdkerk. Deze zondag willen we het niet over sinterklaas hebben. Daar wordt deze week al genoeg over gepraat! Gelukkig heeft hij wel een zak met lekkers achtergelaten… Maar we gaan ons met Advent en Kerst bezig houden. Deze zondag begint namelijk de 1e Advent. Het thema van deze periode is ‘geef licht’. We horen verhalen over de profeet Micha. In een donkere tijd zegt hij dat er iets kan veranderen: het licht kan doorbreken. Daar moeten mensen zelf iets aan doen. Jij kunt licht geven: aan de wereld, aan andere mensen of aan jezelf. God zal ons daarbij helpen. Natuurlijk gaan we ook iets leuks maken hierbij! Iets dat ook met licht te maken heeft. Zodat je het licht mee naar huis kan nemen! Nou, vol verwachting zien wij naar jullie uit! Met koffie, thee en limonade.. en wat lekkers erbij natuurlijk!