maandag 29 april 2019

Tijdstip:
 19.30 uur
Locatie:
 verzamelen we onderaan de stenen trap bij het Strandhuys in Katwijk aan de Zuid-Boulevard.

29 april ’s avonds Emmauswandeling
Vaak ontmoeten we elkaar in de kerk en bij kerkelijke activiteiten terwijl wij zitten. Op maandagavond 29 april is dat anders bij de Emmauswandeling. Wandelen geeft haast vanzelf een stuk verbondenheid door samen stil te zijn of te praten. Dit jaar zal uw predikant deze jaarlijkse activiteiten van ‘De Rank’, ‘De Open Hof’ en 'De Goede Herder' (K3) begeleiden.
We verzamelen om 19.30 uur onderaan de stenen trap bij het Strandhuys in Katwijk aan de Zuid-Boulevard. We wandelen in tweetallen langs de vloedlijn en sluiten af met een drankje in de strandtent. Een gesprek met iemand die we niet (zo goed) kennen, kan leiden tot een verrassende ontmoeting. Van harte uitgenodigd!