De Goede Herder Kerkapp De Goede Herder Kerkapp

Hulp bij Downloaden De Goede Herder App:

Voordat je de app kunt gebruiken moet je jezelf eerst registreren in de app. Download de app in de Google/Apple/Play store door te zoeken op de naam: de goede herder je kan ook de bovenstaande QR code gebruiken.
Zodra je voor het eerst aan de slag gaat in de app zul je een e-mailadres in moeten vullen en een wachtwoord moeten kiezen. Heb je je van tevoren bij de gemeente al geregistreerd voor de app? Vul hier dan het e-mailadres in waarmee je bij de gemeente bekend bent.
Als je nog niet van te voren jezelf hebt ingeschreven voor de app, dan zal de app beheerder je account goed moeten keuren, zodra je registratie voltooid is heb je toegang tot de app.
Stappen in het kort:
  1. Vul je e-mailadres in. Heb je je van te voren opgegeven voor de app? Vul dan het e-mailadres in waarmee je jezelf hebt opgegeven! Het kan zijn dat de app-beheerder na je registratie je account eerst moet goedkeuren.

1. Kies een wachtwoord.

1. Je hebt een e-mail ontvangen waarmee je het account moet valideren. We willen natuurlijk zeker weten dat jij het echt bent! In de e-mail staat een knop, klik hierop om je account te valideren.

1. De app stuurt je nu automatisch door naar het volgende scherm. Vul hier je voornaam en achternaam in. Kies ook een profielfoto. Zo kunnen gemeenteleden zien wie je bent! (extra leuk als je er zelf ook echt op staat!)
Gefeliciteerd, nu zit je in de app! Mocht je account eerst goedgekeurd moeten worden door een beheerder zal dit nu in beeld getoond worden. Geen zorgen, zodra je account goedgekeurd is krijg je hier een berichtje van in de app!