Oppas tijdens de dienst Oppas tijdens de dienst
Oppasdienst
De afgelopen jaren is er, door de coronacrisis en de maatregelen die toen getroffen werden, heel lang geen oppasdienst geweest in onze kerk. We hebben de laatste tijd steeds gekeken hoe we dit weer vorm wilde geven. Vanaf aanstaande zondag 6 november zal er weer elke week oppasdienst aanwezig zijn in de grote zaal van het Trefpunt. Er is weer een nieuw rooster gemaakt en de oppassers hebben contact met elkaar d.m.v. een WhatsApp groep. Elke week zullen er 2 mensen aanwezig zijn voor de oppasdienst. Het is verplicht om met minstens 2 personen te zijn, voor het geval er iets gebeurd. Elke 1e zondag van de maand is er jeugdkerk in de kleine zaal en elke laatste zondag van de maand is er kinderochtend. Daarom is er op deze zondagen maar 1 persoon ingeroosterd. Tijdens de kinderochtenden kan de oppasdienst zich hierbij voegen om zo gezellig mee te doen aan de activiteit die er gedaan wordt. Er hoeft dus geen oppasdienst meer aangevraagd te worden, er zal elke week iemand aanwezig zijn voor de oppasdienst. Wilt u of jij ook graag helpen en oppasdienst gaan draaien? Stuur mij dan een berichtje!

Pauline Schoneveld
Pauline_schoneveld@hotmail.com