Jeugdkerk Jeugdkerk

De Jeugdkerk wordt één keer per maand gehouden en gelijktijdig met de kerkdienst gevierd. Indien mogelijk de eerste zondag van de maand. De jongeren vanaf groep 8 van de basisschool zijn vanaf januari van harte welkom en worden allemaal persoonlijk uitgenodigd. Op deze manier kunnen ze vanaf de kindernevendienst direct naar de Jeugdkerk. Wij werken met “Kind op Zondag”, waarmee op de kindernevendienst ook gewerkt wordt, maar dan met de thema’s voor de oudere jeugd. Na de dienst komen de jongeren terug in de kerk, gelijk met de kinderen van de oppasdienst, zodat ook zij de verbondenheid met de gemeente kunnen voelen en met de zegen huiswaarts kunnen gaan.

Leiding van de jeugdkerk zijn: Monique, Francine, Lyda en Corrie Schoneveld (contactpersoon)