Voor de jeugd Voor de jeugd
Iedere week op zondagochtend opent de Goede Herder kerk haar deuren voor jong en oud, maar vier keer per jaar krijgt de  jeugd van onze gemeente de kans om de touwtjes van onze kerkdienst in handen te nemen. Wat zullen we gaan doen? Veel zingen, een quiz, gewoon een grapje, een puzzel of toch een leuke swingende band? Er is heel veel mogelijk! Op dit moment bestaat de jeugddienstcommissie uit vier personen, nl. T. Heemskerk (Tessa), H. Kuijt (Hans), M. Aten (Marjoleine) en L. van der Maden (Lisette). Zij willen heel graag dat iedereen zich thuis voelt in de kerk en hebben er zin om samen met jullie gave diensten voor te bereiden waar ruimte is voor een lach, maar ook voor een goed verhaal.  U en jij zijn van harte welkom tijdens onze jeugddiensten, maar ook om alle goede ideeën met hen te delen. Spreek ze aan in de kerk of mail naar LisettevdM@casema.nl.
Omdenkdiensten
Naast deze jeugddiensten zijn er ook nog een aantal diensten per jaar waaraan deze commissie eveneens haar medewerking verleent. Ook hierbij zijn alle ideeën van harte welkom. De voorbereidingen voor deze diensten zijn wat minder uitgebreid. Bijvoorbeeld een gedicht,  een mooi lied of verhaal, een spel voor de jeugd naar aanleiding van een Bijbelverhaal of iets
anders leuks.