Postzegels, cartridges, mobieltjes Postzegels, cartridges, mobieltjes
Inzamelingsactie kaarten, postzegels, oud geld, mobieltjes en cartridges/toners
In onze beider kerken is er de mogelijkheid  ter inzameling van postzegels, ansichtkaarten, oude munten/papiergeld,  cartridges/toners en niet meer gebruikte mobieltjes. Regelmatig worden deze dozen geleegd en de inhoud daarvan worden bezorgd bij de Kerk in Actie alwaar de kaarten, postzegels en oud geld door diverse vrijwilligers worden uitgezocht en worden de gebruikte cartridges , toners en mobieltjes opgehaald door een bedrijf.  De cartridges en toners worden weer gevuld en verkocht en de mobieltjes worden ontdaan van blijkbaar de inhoudelijk kostbare onderdelen.
De opbrengsten van bovengenoemde artikelen komen gedeeltelijk  ten goede van de K.I.A. en G.Z.B.
Heeft U ansichtkaarten, zelfgemaakte kaarten, geboortekaartjes, Anton Pieck en Marjolein Bastin kaarten, Kaarten voor het Kind en Stichting Kinderpostzegels,  Postzegels (aub niet afgeknipt vlak langs de “tandjes” ), oude munten/papiergeld en cartridges, toners en mobieltjes wat allemaal overbodig is geworden: deponeer deze artikelen in de dozen en de verwerking daarvan is in goede handen. Dubbele (kerst)kaarten met als opschrift  Prettige Kerstdag en een Voorspoedig Nieuwjaar, welke in een  enveloppe worden verzonden, hebben geen waarde. Ook gebeurt het nog regelmatig dat de tekst afgeknipt wordt van de voorzijde. Helaas is dat verspilde arbeid en kan zo bij het “oude papier”.
Voor verdere informatie: Jan Schoneveld, Torenvalk 23, tel: 06-48443364. Ook op de site van de K.I.A. is nadere info te verkrijgen.

Inzamelingsactie kaarten, postzegels, oud geld, mobieltjes en cartridges/toners

Opbrengst 2022 inzamelingsactie kaarten, postzegels, oud geld, mobieltjes en cartridges/toners:

Onderstaand bericht mocht ik ontvangen van het Hoofdkantoor Kerk in Actie
Beste contactpersonen:
Met een gevoel van dankbaarheid laten wij U weten dat de totaalopbrengst over het jaar 2022 van de inzamelingsactie € 27.633,98 heeft opgeleverd. Een heel mooi bedrag !
Aan postzegels en kaarten werd ingezameld een bedrag van €   24.429,68. Aan mobieltjes, cartridges/toners €3.204,30.
Totaal  €27.633,98

We weten dat er heel  veel  uren aandacht door U is besteed aan al die dozen vol met materiaal. Er is gesjouwd en uitgezocht. We doen het allemaal met plezier en gericht op een mooie opbrengst voor de Kerken in Aktie/GZB. Met deze opbrengst kunnen beide organisaties mensen ondersteunen hun leven waardevol  te leven.
Wij merken dat het steeds moeilijker wordt om waardevol materiaal te ontvangen maar we hebben redenen genoeg om door te blijven gaan met de inzameling. Zolang er mensen zijn die met energie zich inzetten, zolang er kopers zijn en zolang er voldoende opbrengst is, gaan we door met onze activiteiten.  Wij hopen dat we nog lang van Uw inzet gebruik mogen maken. Heel hartelijk dank daarvoor.

Jan Schoneveld,
verzameladres regio Bollenstreek

Zowel voorin de kerk als in het Trefpunt, treft u deze boxen aan, waarin u  uw oude mobieltjes, cartridges en postzegels kan doen.