dinsdag 7 mei 2019

20.00 uur
Locatie:
 Trefpunt

Vrijdag 17 mei: Rommelmarkt!
Eindelijk is het zover; de jaarlijkse rommelmarkt! We zijn blij met alle mensen die ons ook dit jaar weer willen komen helpen. Bent u nog niet gebeld en zou u het leuk vinden om ons te komen helpen? Dan hopen we u alsnog graag te ontvangen. We kunnen namelijk altijd nog meer hulp gebruiken!
Wilt u voor ons een taart, cake of andere lekkernij te maken, die we mogen verkopen? Daar zijn we erg blij mee! U mag deze bij ons brengen/schenken donderdagavond of vrijdagochtend in het Trefpunt. Dit wordt altijd goed verkocht en er wordt altijd smakelijk van gegeten.
Iedereen is van harte welkom tijdens onze open vergadering op dinsdag 7 mei. Vanaf 19.45 staat de koffie klaar en om 20.00 willen we dan beginnen. Tijdens dit overleg spreken we alles nog even door en kunnen ideeën aangereikt en vragen gesteld worden.
U kunt ons ook helpen door uw spullen te schenken voor de rommelmarkt. Denk hierbij aan kleine meubels, servicegoed, speelgoed, tuinspullen, witgoed, boeken, kleding enz. We willen geen grote kasten of banken en geen kapotte en vieze spullen.
Nieuw dit jaar is dat u uw spullen mag komen brengen bij onze opslag op zaterdag 4 mei van 10.00 tot 12.00 op de achterweg 44 (bij de kassen) Ook dit neemt namelijk een hoop werk uit handen! Maar wanneer u dit niet lukt; blijft de mogelijkheid bestaan om uw spullen maandagavond 13 mei buiten te zetten. Vanaf 19.00 worden deze opgehaald.

Dit jaar zal de gehele opbrengst opgedeeld worden: 50% gaat naar een project van kerk in actie en 50% gaat naar de investering zonnepanelen voor onze kerk.
Wij hebben er zin in; u ook?

De Rommelmarktcommissie; Annemieke, Stijntje, Nettie, Jose, Jan, Geffrey, Mienke en Diane