woensdag 6 maart 2019

18.00 uur
Locatie:
 Open Hof kerk Katwijk

Aanstaande woensdag, 6 maart, is het Aswoensdag, het begin van de Veertigdagentijd, de voorbereidingstijd voor Pasen.

Al een aantal jaren vieren ‘De Rank’, ‘De Open Hof’ en 'De Goede Herder' het begin van de Vastentijd of Lijdenstijd met een soepmaaltijd. Dit jaar is deze maaltijd in ‘De Open Hof’ in Katwijk aan den Rijn. U kunt zich uiterlijk 3 maart as opgeven bij de heer Gerard Nienhuis. Zijn emailadres en telefoonnummer staan in het laatste Kerkewerk. U kunt uw naam ook invullen op het papier in de hal van 'Het Trefpunt'.

Als het vervoer naar ‘De Open Hof’ een probleem is, dan zoeken we daar een oplossing voor.

De soepmaaltijd begint om 18 uur en is ingebed in een liturgisch kader. U bent van harte welkom!